Marketing

29. novembril toimus esimene Meediuse kohvihommik.

Soovisime kommunikatsiooni- ja turundusvaldkonna inimestele pakkuda võimalust omavahel suhelda ning kogemusi vahetada. Saime kuulda väga huvitavad ettekanded sellest, kuidas erinevad organisatsioonid on läbi viinud suuri kampaaniaid mõistlike ressurssidega.

Esinema tuli Kaija Kevvai Coca-Colast, kes rääkis teemal „Kuidas lokaliseerida globaalset turundust?“ Fanta ja Fuzetea näitel.

Teine esineja on Livia Vosman Finantsinspektsioonist, kes rääkis Eesti Euroopa Nõukogu eesistumise kommunikatsioonkampaaniast “Unity through Balance”, mille viis läbi Riigikantselei. Kvaliteetne meediamonitooring oli sel puhul asendamatu. Muide, see projekt pälvis 2017. aasta turundusteo tiitli avalikus sektoris!

Kolmandana rääkis Meedius Internationali juht Annele Jokelainen. Tema käsitles väljakutseid, millega puututakse kokku kommunikatsioonitegevuste mõõtmisel. Samas tõi ta välja lahendusi, mida pakuvad meediamonitooring ja meediaanalüüs.

Kohvihommik oli hea võimalus omavahel kohtuda, kogemusi vahetada ning kolleegidega suhelda. Samas sai ka mõnusa hommikuse kehakinnituse.

Üritus oli tasuta ja kestis u. kaks tundi.

Kui soovid meediuse teenuste kohta rohkem infot siis võta meiega julgelt ühendust.